Elke aankoop verlaat ons atelier als een cadeau, ingepakt met eindeloos veel liefde en aandacht. 

Lees de details hieronder

Hoe plaats ik een bestelling? 


Nadat u een product heeft geselecteerd wat u wilt bestellen, kunt u het product vervolgens aan uw winkelwagen toevoegen. Als u wilt doorgaan met winkelen, dan is dit uiteraard ook mogelijk. Het door u geselecteerde product blijft in uw winkelwagen staan. Als u niet wilt doorgaan met winkelen, maar uw bestelling liever meteen wilt plaatsen, dan klikt u op ''Bestellen'' en vervolgens krijgt u de mogelijkheid om in te loggen in uw account.

Als u nog geen TI SENTO - Milano account heeft, dan krijgt u nu de mogelijkheid om een account te creëren. Zodat bij toekomstige bestellingen uw verzendgegevens bewaard blijven en u de bestelling sneller kunt afronden. Mocht u geen account willen aanmaken, dan kunt u zonder een account aan te maken de bestelling afronden. 

Uw bestelling controleren


Voordat u verder gaat naar de volgende stap adviseren wij u om het overzicht van de gekozen producten in uw bestelling te controleren. 

Klopt uw bestelling? Dan kunt u verder gaan naar de volgende stap.

U wordt nu gevraagd om uw gegevens en het adres waar u uw bestelling wilt laten bezorgen in te vullen. U kunt aangeven of het bezorgadres hetzelfde is of afwijkt van het factuuradres. Klik hierna op 'Doorgaan naar betaalmethode'. 

Betaling en bestelling voltooien


Selecteer vervolgens een betaalmethode. 
U kunt betalen met de onderstaande betaalmethoden:

  • iDEAL (alleen Nederlandse bankrekeningen)
  • Bancontact (alleen Belgische bankrekeningen)
  • Creditcard (American Express, Matercard en Visa)
  • PayPal
  • Klarna
  • Fashioncheque
  • VVV cadeaukaart
  • Digitale TI SENTO - Milano cadeaukaart.

Klik vervolgens op 'Bestelling voltooien' om uw bestelling af te ronden. U betaalt rechtstreeks via de beveiligde online-omgeving van uw bank. 

Is uw bestelling een cadeau?


Als u iemand wilt verrassen met een mooi cadeau, dan kunt u bij het plaatsen van uw bestelling een alternatief bezorgadres opgeven. D
e prijzen van de bestelde producten worden niet vermeldt op de meegestuurde pakbon. Alle sieraden worden verzonden in de luxe TI SENTO -Milano cadeauverpakking.

Mocht u een sieraad wat in de sale is willen bestellen, dan krijgt u de mogelijkheid om in het winkelmandje de luxe cadeauverpakking los toe te voegen aan uw bestelling.
Producten in de sale worden standaard in een verzenddoos verzonden wat door de brievenbus past (behalve bestellingen geplaatst tijdens ELLE Smart Shopping Day)

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met ons klantenserviceteam.
We helpen u graag verder!

Bel: +31 (0)88-1342888 of stuur een e-mail: wecare@tisento-milano.com