Bestellen

Elke aankoop verlaat ons Atelier als een cadeau, ingepakt met eindeloos veel liefde en aandacht. Lees de details hieronder.

Lees de details hieronder

Hoe plaats ik een bestelling? 

Nadat u een artikel heeft geselecteerd dat u wilt bestellen, kunt u dit aan uw winkelwagen toevoegen. Als u wilt doorgaan met browsen, kunt u dat zonder enig probleem doen. Het door u geselecteerde artikel blijft in uw winkelwagen. Als u niet wilt doorgaan met browsen, maar uw bestelling liever meteen plaatst, klikt u op '' Afrekenen '' en gaat u naar uw account. Als u nog geen account hebt, kunt u er nu een acount aanmaken zodat u deze informatie voor de volgende keer heeft. 

Uw bestelling controleren

U wordt gevraagd om uw gegevens en het adres waar u uw bestelling wilt laten bezorgen. U kunt aangeven of het afleveradres hetzelfde of anders is dan het factuuradres. Klik op 'Doorgaan naar betaalmethode'. 

Betaling en bestelling voltooid 

Selecteer een betaalmethode. U kunt betalen met iDEAL (alleen Nederlandse bankrekeningen), Klarna (achteraf betalen). creditcard, PayPal of de TI SENTO - Milano cadeaubon. Klik op 'Bestelling voltooien' om uw bestelling te voltooien. U betaalt rechtstreeks via de beveiligde online-omgeving van uw bank. 

Is uw order een cadeau?

Als u iemand wilt verrassen met een mooi cadeau, kunt u bij het plaatsen van uw bestelling een alternatief bezorgadres opgeven. De prijzen van de artikelen worden niet vermeld op de pakbon. Alle artikelen worden verzonden in onze luxe TI SENTO-Milano cadeauverpakking.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met ons customer service team.
Zij helpen u graag verder.

Bel: +31 (0)88-1342888 of e-mail wecare@tisento-milano.com