Op al uw aankopen heeft u een bedenktijd van 30 dagen*.

We lossen het graag goed voor u op.

Lees de details hieronder

Bestelling retourneren

 
*TI SENTO hanteert een bedenktijd van 30 dagen, met uitzondering van de (digitale) giftcards. Dit gaat in nadat u uw bestelling heeft ontvangen. Als u uw bestelling wilt retourneren, moet u het product in de originele staat (ongedragen en met het product label nog bevestigd), in de originele verpakking (indien mogelijk) aan ons retourneren.

Het retourpakket kan (alleen) binnen Nederland kosteloos geretourneerd worden via een van de PostNL punten bij u in de buurt.

Retourzendingen graag retourneren inclusief het originele retourformulier wat bij uw bestelling werd meegeleverd.

Hoe kan ik een product retourneren?
U kunt uw product retourneren binnen het gestelde retourtermijn (30 dagen), samen met het meegeleverde retourformulier bij uw bestelling.

Mocht u niet meer in het bezit zijn van het originele retourformulier, geen probleem! Hier kunt u het retourformulier opnieuw downloaden. 

Retouradres (als u uw retourzending vanuit Nederland retourneert):

TSM STORE
Antwoordnummer 39331
1090 WC Amsterdam
Nederland

Waar kan ik mijn retourzending inleveren?
Voor retourzendingen vanuit Nederland: U kunt het pakket met het sieraad dat u wilt retourneren gratis inleveren bij een van de PostNL punten bij u in de buurt. Wanneer u het pakket retourneert, ontvangt u een verzendbewijs met een Track & Trace-code erop vermeldt, met deze code kunt u vervolgens uw retourzending volgen.

Bewaart u dit bewijs totdat u een bericht vanuit TI SENTO heeft ontvangen, waarin staat dat wij uw retour in goede orde hebben ontvangen of dat wij het retourbedrag aan u hebben teruggestort (doormiddel van een terugbetaalbevestiging per e-mail). 

U kunt ook kiezen om via een andere bezorgdienst uw pakket te retourneren, hierbij zijn alleen de kosten voor het retourneren voor uw eigen rekening. TI SENTO vergoedt deze kosten niet. 

Voor retourzendingen buiten Nederland: U kunt uw pakket afgeven bij een postkantoor wat internationale zendingen verzendt. Houdt er rekening mee dat de verzendkosten voor retouren buiten Nederland niet worden gedekt en/of worden vergoedt door TI SENTO.

Hoe snel word ik terugbetaald nadat ik mijn bestelling heb geretourneerd?
Op het moment dat wij uw retourzending hebben ontvangen, krijgt u vanuit ons een ontvangstbevestiging per e-mail (mits u de originele retoursticker heeft geplaatst op de verzenddoos, wat bevestigd is op de meegeleverde pakbon). Wij betalen het gehele retourbedrag zo spoedig mogelijk aan u terug, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met de terugbetaling totdat de producten zijn ontvangen door TI SENTO, of tot het moment dat u kan aantonen deze te hebben geretourneerd.

Het aankoopbedrag wordt terugbetaald met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u uw aankoop heeft betaald.

Let op: Heeft u betaald met een VVV cadeaukaart? Dan wordt bij de terugbetaling de VVV cadeaukaart omgezet in een TI SENTO digitale Gift Card. Deze zult u per e-mail ontvangen en is alleen te besteden op de webshop van TI SENTO. 

Binnen welke termijn kan ik een product retourneren?
U heeft het recht om binnen een termijn van 30 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Met uitzondering van de (digitale) giftcards.

De herroepingstermijn verstrijkt 30 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.


U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

Kan ik gebruikmaken van het herroepingsrecht?
Dit is mogelijk, met uitzondering van de (digitale) giftcards. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, moet u het product in de originele staat (ongedragen en met het product label nog bevestigd), in de originele verpakking (indien mogelijk) aan ons retourneren binnen 30 dagen na ontvangst van het product.

Zorg ervoor dat u het complete product, met alle accessoires en toebehoren retourneert. Als er iets ontbreekt kan TI SENTO eventuele kosten bij u in rekening brengen.

U kunt hier het Europees modelformulier voor herroeping printen.

Voorwaarden voor retourneren


Wat zijn de retourvoorwaarden?
Producten die u heeft besteld via www.tisento-milano.nl kunt u zonder retourkosten vanuit Nederland binnen 30 dagen na ontvangst retourneren. 

Bij beschadiging van het product vindt u mogelijk onder de servicepagina 'Garantie & reparatie' antwoord op uw vraag.

Retourzendingen zijn voor risico van de koper, wat inhoudt dat www.tisento-milano.nl niet aansprakelijk gesteld kan worden voor het beschadigen- of zoekraken van geretourneerde producten. Daarom raden wij u aan om bij het inleveren van uw retourzending bij het des betreffende PostNL punt altijd te vragen om een verzendbewijs met een Track & Trace code. Bewaart u dit bewijs totdat u een bericht vanuit TI SENTO heeft ontvangen, waarin staat dat wij uw retour in goede orde hebben ontvangen of dat wij het retourbedrag aan u hebben teruggestort (doormiddel van een terugbetaalbevestiging per e-mail). 

Voorwaarden
Op uw bestellingen bij www.tisento-milano.nl geldt een bedenktijd van 30 dagen vanaf het moment dat uw bestelling is bezorgd, deze kunt u zonder voorafgaande melding aan TI SENTO retourneren. Wilt u het product binnen de bedenktijd aan www.tisento-milano.nl retourneren dan dient deze in de originele staat (ongedragen en met het product label nog bevestigd) en in de originele verpakking (indien mogelijk) teruggestuurd te worden. Om de afhandeling van uw retour snel en correct te laten verlopen willen wij u graag vragen de gegevens van uw order mee te sturen zodat wij alle gegevens bij de hand hebben op het moment van ontvangst.

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de producten die het gevolg zijn van het gebruik van de producten, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de producten vast te stellen.

Status geretourneerde bestelling

 
Hoe lang duurt het voordat mijn retour wordt verwerkt?
Met uw ontvangen verzendbewijs van het desbetreffende PostNL punt met daarop de Track & Trace code kunt u uw retourzending volgen, wanneer uw retour precies bij ons wordt afgeleverd.

Wij streven ernaar om alle ontvangen retouren binnen 14 dagen te verwerken. Het retourbedrag ontvangt u terug op dezelfde manier als waarmee u de producten heeft betaald. Zodra het bedrag is teruggestort, ontvangt u vanuit TI SENTO een terugbetaalbevestiging per e-mail.

Heeft u nadat uw retourzending is verzonden en is ontvangen door TI SENTO na 14 dagen vanuit TI SENTO nog geen terugbetaalbevestiging ontvangen? Neemt u dan contact op met ons klantenserviceteam. 


Houdt er rekening mee dat voor retourzendingen die buiten Nederland zijn verzonden het langer kan duren voordat de retourzending bezorgd wordt. Heeft u na 14 dagen nadat uw pakket retour is ontvangen nog geen bevestiging vanuit TI SENTO ontvangen? Neemt u dan contact op met ons klantenserviceteam.

Ik heb na mijn retourzending geen bevestiging van ontvangst of terugbetaling ontvangen
Wij streven ernaar om alle ontvangen retouren uiterlijk binnen 14 dagen te verwerken. Heeft u na 14 dagen nadat u uw pakket retour gestuurd heeft en uw pakket is ontvangen door TI SENTO nog geen ontvangst of terugbetaalbevestiging ontvangen? Neemt u dan contact op met ons klantenserviceteam.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met ons klantenserviceteam.
We helpen u graag verder!

Bel: +31 (0)88-1342888 of stuur een e-mail: wecare@tisento-milano.com