Elke aankoop verlaat ons atelier als een cadeau, ingepakt met eindeloos veel liefde en aandacht.

Lees de details hieronder

Bestellen

Nadat u een product heeft geselecteerd wat u wilt bestellen, kunt u het product vervolgens aan uw winkelwagen toevoegen. Als u wilt doorgaan met winkelen, dan is dit uiteraard ook mogelijk. Het door u geselecteerde product blijft in uw winkelwagen staan. Als u niet wilt doorgaan met winkelen, maar uw bestelling liever meteen wilt plaatsen, dan klikt u op ''Bestellen'' en vervolgens krijgt u de mogelijkheid om in te loggen in uw account.

Als u nog geen TI SENTO account heeft, dan krijgt u nu de mogelijkheid om een account te creëren. Zodat bij toekomstige bestellingen uw verzendgegevens bewaard blijven en u de bestelling sneller kunt afronden.

Mocht u geen account willen aanmaken, dan kunt u zonder een account aan te maken de bestelling afronden. 

Controleer uw bestelling

Voordat u verder gaat naar de volgende stap adviseren wij u om het overzicht van de gekozen producten in uw bestelling te controleren. 

Klopt uw bestelling? Dan kunt u verder gaan naar de volgende stap.

U wordt nu gevraagd om uw gegevens en het adres waar u uw bestelling wilt laten bezorgen in te vullen. U kunt aangeven of het bezorgadres hetzelfde is of afwijkt van het factuuradres. Klik hierna op 'Doorgaan naar betaalmethode'. 

Betaling en bestelling voltooien

Selecteer vervolgens een betaalmethode. 
U kunt betalen met de onderstaande betaalmethoden:

  • iDEAL (alleen Nederlandse bankrekeningen)
  • Bancontact (alleen Belgische bankrekeningen)
  • Creditcard (American Express, Matercard en Visa)
  • PayPal
  • Klarna
  • VVV-cadeaukaart
  • (Digitale) TI SENTO cadeaukaart.

Is uw bestelling een cadeau?

Als u iemand wilt verrassen met een mooi cadeau van TI SENTO, dan kunt u bij het plaatsen van uw bestelling een alternatief bezorgadres opgeven. D
e prijzen van de bestelde producten worden niet vermeldt op de meegestuurde pakbon. 

Alle sieraden worden verzonden in de luxe TI SENTO cadeauverpakking.

Sieraden besteld in de SALE worden standaard in een verzenddoos verzonden wat door de brievenbus past (behalve bestellingen geplaatst tijdens Linda Koopzondag).

Het is mogelijk om tegenbetaling van € 2,95 een luxe cadeauverpakking te selecteren in de winkelwagen. Mocht u een niet SALE sieraad bestellen en een SALE sieraad dan wordt de bestelling automatisch in de luxe cadeauverpakking verzonden. 

Verzendkosten

Afhankelijk van het bestelbedrag en de bestemming van je bestelling, kan de verzending gratis zijn.

  • Gratis verzending voor bestellingen vanaf €50 naar Nederland, België, Luxemburg en Duitsland
  • Gratis verzending bij bestellingen vanaf €100 naar andere landen binnen de Europese Unie
  • Gratis verzending bij bestellingen vanaf €100 buiten de Europese Unie (wereldwijd) bij bestellingen onder dit bedrag zijn de verzendkosten standaard €15,-.
In het overzicht hieronder vind je de verzendopties per land, de vervoeder en de eventuele verzendkosten:

 

 Land Verzendkosten Vervoerder Gratis verzending vanaf
Nederland €3,95 PostNL €50,-
Nederland €3,95 Trunkrs (avondlevering) €50,-
België €3,95 PostNL internationaal €50,-
Luxemburg €3,95 PostNL internationaal €50,-
Duitsland €3,95 PostNL internationaal €50,-

 Land Verzendkosten Vervoerder Gratis verzending vanaf
Bulgarije €6,95 Deutsche Post €100,-
Cyprus €6,95 PostNL internationaal €100,-
Denemarken €6,95 PostNL internationaal €100,-
Estland €6,95 Deutsche Post €100,-
Finland €6,95 PostNL internationaal
Posti
€100,-
Frankrijk €6,95 Deutsche Post €100,-
Griekenland €6,95 PostNL internationaal
Hellenic post
€100,-
Hongarije €6,95 PostNL internationaal €100,-
Ierland €6,95 PostNL internationaal €100,-
Italië €6,95 PostNL internationaal €100,-
Kroatië €6,95 Deutsche Post €100,-
Letland €6,95 PostNL internationaal €100,-
Litouwen €6,95 PostNL internationaal €100,-
Malta €6,95 PostNL internationaal €100,-
Polen €6,95 PostNL internationaal €100,-
Portugal €6,95 PostNL internationaal €100,-
Roemenië €6,95 PostNL internationaal €100,-
Slovenië €6,95 PostNL internationaal €100,-
Slowakije €6,95 PostNL internationaal €100,-
Spanje €6,95 PostNL internationaal €100,-
Zweden €6,95 Deutsche Post €100,-
Verenigd Koninkrijk €6,95 Deutsche Post
€100,-

 Land Verzendkosten Vervoerder Gratis verzending vanaf
Alle landen buiten EU  €15,- PostNL internationaal €100,-

Levertijden

 
In het onderstaande overzicht kan je per land de levertijd vinden.

Land Levertijd
(werkdagen)
 Vervoerder
Nederland 1 PostNL* of Trunkrs*
België 2 PostNL International
Duitsland 3 PostNL International
Frankrijk 3 - 4 Deutsche Post
Luxemburg 3 PostNL International
Oostenrijk 5 PostNL International
Verenigd Koninkrijk 4 - 7 Deutsche Post
Ierland 3-6 Deutsche Post
Italië
(exclusief San Marino en Vaticaanstad)
4-7 PostNL International
Portugal 4-6 PostNL International
Spanje
(incl. Balearen, excl. Canarische eilanden)
4-6 PostNL International
Tsjechië 4-6 PostNL International

*Dit is een schatting en kunnen wij niet garanderen.

*Op werkdagen voor 15:00 besteld is morgen in huis door bezorgoptie PostNL, op ma t/m do voor 23:59 besteld is morgen in huis door bezorgoptie Trunkrs (avondlevering).

Let op: Het is belangrijk dat als u wilt kiezen voor de optie 'voor 23:59 besteld morgen in huis', dat u kiest voor de bezorgoptie Trunkrs (avondlevering). Houdt er rekening mee dat Trunkrs helaas niet op de Waddeneilanden bezorgt, kies hiervoor altijd voor PostNL. Verder is het helaas met Trunkrs niet mogelijk om een kantooradres op te geven als afleveradres.

Douanekosten

Als je bij TI SENTO een bestelling plaatst van buiten de Europese Unie, ben je mogelijk verantwoordelijk voor het betalen van inkomende invoerrechten en belastingen, die de lokale douaneautoriteit passend acht. Elk land bepaalt de beoordeling van rechten en belastingen anders.

TI SENTO betaalt en vergoedt deze kosten niet.

Bezorging


Voor welke bezorgdiensten kan ik kiezen?

Je kunt kiezen voor PostNL of Trunkrs (avondlevering). De gewenste bezorgoptie kan je selecteren bij de verzendwijze tijdens het afronden van jouw bestelling. 

Op werkdagen voor 15:00 besteld is morgen in huis door bezorgoptie PostNL.

Op ma t/m do voor 23:59 besteld is morgen in huis door bezorgoptie Trunkrs (avondlevering). 

Let op: Het is belangrijk dat als je wilt kiezen voor de optie 'voor 23:59 besteld morgen in huis', dat je kiest voor de bezorgoptie Trunkrs (avondlevering). Houdt er rekening mee dat Trunkrs helaas niet op de Waddeneilanden bezorgt, kies hiervoor altijd voor PostNL. Verder is het helaas met Trunkrs niet mogelijk om een kantooradres op te geven als afleveradres.

Hoe kan ik mijn bestelling traceren?
Wanneer uw bestelling verzonden is vanuit het atelier, ontvangt u een e-mailbevestiging met hierin de Track & Trace code zodra het pakket is gescand door PostNL of Trunkrs. Met deze code is het pakket te volgen via het Track & Trace systeem van PostNL of via Trunkrs (avondlevering). 

Ik heb de bezorger gemist, wat kan ik het beste doen?
Als uw pakket wordt bezorgd door PostNL en u bent niet thuis, dan probeert de bezorger uw pakket eerst bij de buren af te leveren. Zijn uw buren ook niet thuis? Geen probleem! Dan komt de bezorger de volgende dag graag bij u terug. U kunt de status van uw pakket vinden door op uw Track & Trace-link te klikken in de ontvangen verzendbevestiging. Na twee afleverpogingen wordt het pakket naar het dichtstbijzijnde PostNL punt geleverd, hierna heeft u uiterlijk twee weken de tijd om het pakket op te halen. 

Als uw pakket wordt bezorgd door Trunkrs en u bent niet thuis, dan probeert de bezorger uw pakket eerst bij de buren af te leveren. Zijn uw buren ook niet thuis? Geen probleem! Dan komt de bezorger de volgende dag graag bij u terug. U kunt de status van uw pakket vinden door op uw Track & Trace-code te klikken in de ontvangen verzendbevestiging.

Ik kan mijn bestelling niet vinden met mijn ontvangen Track & Trace code?
Wanneer u de status van de verzending van uw pakket wilt volgen, is dit mogelijk via de Track & Trace link van PostNL of Trunkrs. De link kunt u terugvinden in uw ontvangen verzendbevestiging. Krijgt u de melding te zien “Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie”, dan kan het zijn dat PostNL of Trunkrs uw pakket nog niet heeft verwerkt op het depot. U kunt de status van de verzending van uw pakket in dit geval de volgende werkdag opvragen.

Heeft u uw bestelling na twee werkdagen nog steeds niet ontvangen en ziet u nog steeds deze melding? Neemt u dan zo spoedig mogelijk contact op met ons klantenserviceteam. Zij helpen u graag verder!

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met ons klantenserviceteam.
We helpen u graag verder!

Bel: +31 (0)88-1342888 of stuur een e-mail: wecare@tisento-milano.com