Voor welke bezorgdiensten kan ik kiezen?
Uw bestelling wordt gratis bezorgd door PostNL of door Trunkrs (avondlevering). De gewenste bezorgoptie kunt u selecteren bij de verzendwijze tijdens het afronden van uw bestelling.
Op werkdagen voor 15:00 besteld is morgen in huis door bezorgoptie PostNL, op ma t/m do voor 23:59 besteld is morgen in huis door bezorgoptie Trunkrs (avondlevering).
Let op: Het is belangrijk dat als u wilt kiezen voor de optie 'voor 23:59 besteld morgen in huis', dat u kiest voor de bezorgoptie Trunkrs (avondlevering). Houdt er rekening mee dat Trunkrs helaas niet op de Waddeneilanden bezorgt, kies hiervoor altijd voor PostNL. Verder is het helaas met Trunkrs niet mogelijk om een kantooradres op te geven als afleveradres.
Hoe kan ik mijn bestelling traceren?
Wanneer uw bestelling verzonden is vanuit het atelier, ontvangt u een e-mailbevestiging met hierin de Track & Trace code zodra het pakket is gescand door PostNL of Trunkrs. Met deze code is het pakket te volgen via het Track & Trace systeem van PostNL of via Trunkrs (avondlevering).
Ik heb de bezorger gemist, wat kan ik het beste doen?
Als uw pakket wordt bezorgd door PostNL en u bent niet thuis, dan probeert de bezorger uw pakket eerst bij de buren af te leveren. Zijn uw buren ook niet thuis? Geen probleem! Dan komt de bezorger de volgende dag graag bij u terug. U kunt de status van uw pakket vinden door op uw Track & Trace-link te klikken in de ontvangen verzendbevestiging. Na twee afleverpogingen wordt het pakket naar het dichtstbijzijnde PostNL punt geleverd, hierna heeft u uiterlijk twee weken de tijd om het pakket op te halen.
Als uw pakket wordt bezorgd door Trunkrs en u bent niet thuis, dan probeert de bezorger uw pakket eerst bij de buren af te leveren. Zijn uw buren ook niet thuis? Geen probleem! Dan komt de bezorger de volgende dag graag bij u terug. U kunt de status van uw pakket vinden door op uw Track & Trace-code te klikken in de ontvangen verzendbevestiging.
Kan ik mijn bestelling buiten Nederland laten bezorgen?
Wij verzenden onze sieraden wereldwijd.
Let op: voor sommige landen bij een bestelwaarde onder de € 100 worden verzendkosten in rekening gebracht. Zie voor meer informatie het kopje verzendkosten onderaan de pagina.
Ik kan mijn bestelling niet vinden met mijn ontvangen Track & Trace code?
Wanneer u de status van de verzending van uw pakket wilt volgen, is dit mogelijk via de Track & Trace link van PostNL of Trunkrs. De link kunt u terugvinden in uw ontvangen verzendbevestiging. Krijgt u de melding te zien “Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie”, dan kan het zijn dat PostNL of Trunkrs uw pakket nog niet heeft verwerkt op het depot. U kunt de status van de verzending van uw pakket in dit geval de volgende werkdag opvragen.
Heeft u uw bestelling na twee werkdagen nog steeds niet ontvangen en ziet u nog steeds deze melding? Neemt u dan zo spoedig mogelijk contact op met ons klantenserviceteam. Zij helpen u graag verder!