Bestellen & Verzenden
Bestellen
Nadat u een product heeft geselecteerd wat u wilt bestellen, kunt u het product vervolgens aan uw winkelwagen toevoegen. Als u wilt doorgaan met winkelen, dan is dit uiteraard ook mogelijk. Het door u geselecteerde product blijft in uw winkelwagen staan. Als u niet wilt doorgaan met winkelen, maar uw bestelling liever meteen wilt plaatsen, dan klikt u op ''Bestellen'' en vervolgens krijgt u de mogelijkheid om in te loggen in uw account.
Als u nog geen TI SENTO account heeft, dan krijgt u nu de mogelijkheid om een account te creëren. Zodat bij toekomstige bestellingen uw verzendgegevens bewaard blijven en u de bestelling sneller kunt afronden.
Mocht u geen account willen aanmaken, dan kunt u zonder een account aan te maken de bestelling afronden.
Controleer uw bestelling
Voordat u verder gaat naar de volgende stap adviseren wij u om het overzicht van de gekozen producten in uw bestelling te controleren.
Klopt uw bestelling? Dan kunt u verder gaan naar de volgende stap.
U wordt nu gevraagd om uw gegevens en het adres waar u uw bestelling wilt laten bezorgen in te vullen. U kunt aangeven of het bezorgadres hetzelfde is of afwijkt van het factuuradres. Klik hierna op 'Doorgaan naar betaalmethode'.
Betaling en bestelling voltooien
Selecteer vervolgens een betaalmethode.
U kunt betalen met de onderstaande betaalmethoden:
- iDEAL (alleen Nederlandse bankrekeningen)
- Bancontact (alleen Belgische bankrekeningen)
- Creditcard (American Express, Matercard en Visa)
- PayPal
- Klarna
- VVV-cadeaukaart
- (Digitale) TI SENTO cadeaukaart.
Is uw bestelling een cadeau?
Als u iemand wilt verrassen met een mooi cadeau van TI SENTO, dan kunt u bij het plaatsen van uw bestelling een alternatief bezorgadres opgeven. De prijzen van de bestelde producten worden niet vermeldt op de meegestuurde pakbon.
Alle sieraden worden verzonden in een TI SENTO sieradendoosje.
Sieraden die tijdens de SALE zijn besteld, worden standaard verzonden in een brievenbusgeschikte verpakking.
Tijdens de sale kun je er bij het afrekenen voor kiezen om je sieraden te laten verzenden in een luxe sieradendoosje voor een meerprijs van €2,95.
Bestel je een combinatie van een SALE-item en een niet-sale-item? Dan wordt je volledige bestelling automatisch verpakt in ons luxe sieradendoosje, zonder extra kosten.
Verzendkosten
Afhankelijk van het bestelbedrag en de bestemming van je bestelling, kan de verzending gratis zijn.
- Gratis verzending voor bestellingen vanaf €50 naar Nederland, België, Luxemburg en Duitsland
- Gratis verzending bij bestellingen vanaf €100 naar andere landen binnen de Europese Unie
- Gratis verzending bij bestellingen vanaf €100 buiten de Europese Unie (wereldwijd) bij bestellingen onder dit bedrag zijn de verzendkosten standaard €15,-.
In het overzicht hieronder vind je de verzendopties per land, de vervoeder en de eventuele verzendkosten:
| Land | Verzendkosten | Vervoerder | Gratis verzending vanaf |
| Nederland | €3,95 | PostNL | €50,- |
| Nederland | €3,95 | Trunkrs (avondlevering) | €50,- |
| België | €3,95 | PostNL internationaal | €50,- |
| Luxemburg | €3,95 | Deutsche Post | €50,- |
| Duitsland | €3,95 | PostNL internationaal | €50,- |
| Land | Verzendkosten | Vervoerder | Gratis verzending vanaf |
| Bulgarije | €6,95 | Deutsche Post | €100,- |
| Cyprus | €6,95 | PostNL internationaal | €100,- |
| Denemarken | €6,95 | Deutsche Post | €100,- |
| Estland | €6,95 | Deutsche Post | €100,- |
| Finland | €6,95 | Deutsche Post | €100,- |
| Frankrijk | €6,95 | Deutsche Post | €100,- |
| Griekenland | €6,95 | Deutsche Post | €100,- |
| Hongarije | €6,95 | Deutsche Post | €100,- |
| Ierland | €6,95 | PostNL internationaal | €100,- |
| Italië | €6,95 | PostNL internationaal | €100,- |
| Kroatië | €6,95 | Deutsche Post | €100,- |
| Letland | €6,95 | Deutsche Post | €100,- |
| Litouwen | €6,95 | Deutsche Post | €100,- |
| Malta | €6,95 | Deutsche Post | €100,- |
| Oostenrijk | €6,95 | PostNL internationaal | €100,- |
| Polen | €6,95 | Deutsche Post | €100,- |
| Portugal | €6,95 | PostNL internationaal | €100,- |
| Roemenië | €6,95 | Deutsche Post | €100,- |
| Slovenië | €6,95 | Deutsche Post | €100,- |
| Slowakije | €6,95 | PostNL internationaal | €100,- |
| Spanje | €6,95 | PostNL internationaal | €100,- |
| Zweden | €6,95 | Deutsche Post | €100,- |
| Zwitserland | €15,- | Deutsche Post | €100,- |
| Verenigd Koninkrijk | €6,95 | Deutsche Post |
€100,- |
| Land | Verzendkosten | Vervoerder | Gratis verzending vanaf |
| Alle landen buiten EU | €15,- | PostNL internationaal | €100,- |
Levertijden
Bij TI SENTO verwerken we jouw bestelling met zorg. Bestel je op een werkdag vóór 15:00 uur en kies je voor PostNL, dan wordt je bestelling doorgaans de volgende dag geleverd.
Kies je voor Trunkrs (avondlevering) en bestel je van maandag t/m donderdag vóór 23:59 uur, dan kun je jouw bestelling de volgende avond verwachten.
Belangrijk om te weten:
- Je ontvangt een e-mail met track & trace zodra jouw bestelling ons atelier verlaat.
- Trunkrs levert niet in het weekend, niet op de Waddeneilanden en niet op zakelijke adressen.
- PostNL pakketpost wordt niet bezorgd op zondag.
*Tijdens drukke periodes zoals feestdagen, sale of speciale acties kan het iets langer duren voordat je jouw bestelling ontvangt. Dank voor je geduld.
In het onderstaande overzicht kan je per land de levertijd vinden.
| Land |
Levertijd* (werkdagen) |
Vervoerder |
| Nederland | 1* | PostNL of Trunkrs |
| België | 2 | PostNL International |
| Duitsland | 3 | PostNL International |
| Frankrijk | 3 - 4 | Deutsche Post |
| Luxemburg | 3 | Deutsche Post |
| Oostenrijk | 5 | PostNL International |
| Verenigd Koninkrijk | 4 - 7 | Deutsche Post |
| Ierland | 3-6 | Deutsche Post |
| Italië (exclusief San Marino en Vaticaanstad) |
4-7 | PostNL International |
| Portugal | 4-6 | PostNL International |
| Spanje (incl. Balearen, excl. Canarische eilanden) |
4-6 | PostNL International |
| Tsjechië | 4-6 | Deutsche Post |
*Dit is een schatting en kunnen wij niet garanderen.
Douanekosten
Als je bij TI SENTO een bestelling plaatst van buiten de Europese Unie, ben je mogelijk verantwoordelijk voor het betalen van inkomende invoerrechten en belastingen, die de lokale douaneautoriteit passend acht. Elk land bepaalt de beoordeling van rechten en belastingen anders.
TI SENTO betaalt en vergoedt deze kosten niet.
Bezorging
Voor welke bezorgdiensten kan ik kiezen?
Je kunt kiezen voor PostNL of Trunkrs (avondlevering). De gewenste bezorgoptie kan je selecteren bij de verzendwijze tijdens het afronden van jouw bestelling.
Op werkdagen voor 15:00 besteld is morgen in huis door bezorgoptie PostNL.
Op ma t/m do voor 23:59 besteld is morgen in huis door bezorgoptie Trunkrs (avondlevering).
Let op: Het is belangrijk dat als je wilt kiezen voor de optie 'voor 23:59 besteld morgen in huis', dat je kiest voor de bezorgoptie Trunkrs (avondlevering). Houdt er rekening mee dat Trunkrs helaas niet op de Waddeneilanden bezorgt, kies hiervoor altijd voor PostNL. Verder is het helaas met Trunkrs niet mogelijk om een kantooradres op te geven als afleveradres.
Hoe kan ik mijn bestelling traceren?
Wanneer uw bestelling verzonden is vanuit het atelier, ontvangt u een e-mailbevestiging met hierin de Track & Trace code zodra het pakket is gescand door PostNL of Trunkrs. Met deze code is het pakket te volgen via het Track & Trace systeem van PostNL of via Trunkrs (avondlevering).
Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met een van onze Customer Care Specialisten.
Zij helpen u graag verder!
Bel: +31 (0)88-1342888 of stuur een e-mail: wecare@tisento-milano.com