Elke aankoop verlaat ons Atelier als een cadeau, ingepakt met eindeloos veel liefde en aandacht. 

Lees de details hieronder

Bezorging

Wie bezorgt mijn bestelling?
Uw bestelling wordt gratis bezorgd door PostNL of Red je Pakketje (avondlevering).

Op werkdagen voor 15:00 besteld is morgen in huis door PostNL, ma t/m do voor 23:59 besteld is morgen in huis door Red je Pakketje (avondlevering).

Let op: Het is belangrijk dat als u wilt kiezen voor 23:59 besteld morgen in huis, dat u kiest voor de verzendwijze Avondlevering (Red je Pakketje).

Hoe kan ik mijn bestelling traceren nadat deze verzonden is?
Wanneer uw bestelling verzonden is, ontvangt u een e-mailbevestiging met hierin de Track & Trace code. Met deze code is het pakket te volgen via Track & Trace van PostNL of via Red je Pakketje (avondlevering).

Ik heb de bezorger gemist, wat nu?
Als uw pakket wordt bezorgd via PostNL en u bent niet thuis, proberen ze het pakketje bij de buren af te geven. Zijn uw buren ook niet thuis? Dan komen ze de volgende dag graag bij u terug. Dit staat op het kaartje dat u van de bezorger in de brievenbus hebt gekregen. U kunt de status van uw pakketje ook zien door op uw trace & trace-code te klikken. Bij twee afleverpogingen wordt het pakket voor een week bij uw dichtstbijzijnde ophaalpunt geleverd. 

Als uw pakket wordt bezorgd via RedJePakketje en u bent niet thuis, proberen ze het pakket bij uw buren af te geven. Zijn uw buren ook niet thuis? Dan komen ze de volgende dag graag bij u terug. Dit staat op het kaartje dat u van de bezorger in de brievenbus hebt gekregen. U kunt de status van uw pakketje ook zien door op uw trace & trace-code te klikken

Kan ik mijn bestelling buiten Nederland laten bezorgen?
Natuurlijk, je kunt je bestelling overal in de wereld laten bezorgen. (Let op: voor sommige landen onder de € 100 worden verzendkosten in rekening gebracht.)

Ik vind mijn bestelling niet na het zoeken met Track & Trace code.
Wanneer u de status van de verzending van uw pakket wilt volgen, is dit mogelijk via Track & Trace van PostNL of Red Je Pakketje. Krijgt u de melding “Er zijn geen meldingen aangetroffen voor deze combinatie”, kan het zijn dat PostNL of Red Je Pakketje de Track & Trace nog niet heeft verwerkt. U kunt de status van de verzending van uw pakket in dat geval de volgende werkdag opvragen.

Heeft u de bestelling twee werkdagen na verzending nog steeds niet ontvangen en ziet u nog steeds deze melding? Neemt u dan contact op met onze klantenservice. We helpen u graag verder.

Levertijden

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Op werkdagen voor 15:00 besteld is morgen in huis door PostNL, ma t/m do voor 23:59 besteld is morgen in huis door Red je Pakketje (avondlevering). U kunt deze keuze aangeven bij de verzendwijze in de check-out.

Het is belangrijk dat als u wilt kiezen voor 23:59 besteld morgen in huis, dat u kiest voor de verzendwijze Avondlevering (Red je Pakketje).

Let op! Tijdens de Sale periode worden de sieraden uit de Sale collectie geleverd in een luxe zijden pouch. Door drukte bij ons en bij onze vervoerders, kan het zijn dat de zending vertraging oploopt. Houd uw Track & Trace informatie in de gaten. Excuses voor eventuele ongemak.

Orders geplaatst in Europa (buiten Nederland)
Alle orders die zijn geplaatst in Europa (buiten Nederland), kunt u verwachten binnen 2 tot 5 werkdagen.

Rest van de wereld
Alle orders die zijn geplaatst buiten Europa, kunt u verwachten binnen 5 tot 10 werkdagen.

Douanekosten
Als u bij ons een bestelling plaatst van buiten de Europese Unie, bent u mogelijk verantwoordelijk voor het betalen van inkomende invoerrechten en belastingen, die uw lokale douaneautoriteit passend acht. Elk land bepaalt de beoordeling van rechten en belastingen anders. TI SENTO - Milano betaalt deze kosten niet.

Verzendkosten

Gratis bezorging voor alle orders naar de volgende landen: Nederland, België, Luxemburg, Duitsland, Frankrijk, Italië, Portugal en Ierland. 

Gratis bezorging naar de "rest van de wereld" boven de € 100. Voor orders onder de € 100 zijn er vaste verzendkosten van € 15.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met ons customer service team.
Zij helpen u graag verder.

Bel: +31 (0)88-1342888 of e-mail wecare@tisento-milano.com