Elke aankoop verlaat ons atelier als een cadeau, ingepakt met eindeloos veel liefde en aandacht.

Lees de details hieronder

Bezorging


Voor welke bezorgdiensten kan ik kiezen?
Uw bestelling wordt gratis bezorgd door PostNL of door Trunkrs (avondlevering). De gewenste bezorgoptie kunt u selecteren bij de verzendwijze tijdens het afronden van uw bestelling. 

Op werkdagen voor 15:00 besteld is morgen in huis door bezorgoptie PostNL, op ma t/m do voor 23:59 besteld is morgen in huis door bezorgoptie Trunkrs (avondlevering).

*Let op: Tijdens de Sale periode worden de sieraden uit de Sale collectie geleverd in een luxe zijden pouch. Door drukte bij ons en bij onze vervoerders, kan het zijn dat de zending vertraging oploopt. Houd uw Track & Trace informatie in de gaten. Excuses voor eventuele ongemak.

Let op: Het is belangrijk dat als u wilt kiezen voor de optie 'voor 23:59 besteld morgen in huis', dat u kiest voor de bezorgoptie Trunkrs (avondlevering). Houdt er rekening mee dat Trunkrs helaas niet op de Waddeneilanden bezorgt, kies hiervoor altijd voor PostNL. Verder is het helaas met Trunkrs niet mogelijk om een kantooradres op te geven als afleveradres.

Hoe kan ik mijn bestelling traceren?
Wanneer uw bestelling verzonden is vanuit het atelier, ontvangt u een e-mailbevestiging met hierin de Track & Trace code zodra het pakket is gescand door PostNL of Trunkrs. Met deze code is het pakket te volgen via het Track & Trace systeem van PostNL of via Trunkrs (avondlevering). 

Ik heb de bezorger gemist, wat kan ik het beste doen?
Als uw pakket wordt bezorgd door PostNL en u bent niet thuis, dan probeert de bezorger uw pakket eerst bij de buren af te leveren. Zijn uw buren ook niet thuis? Geen probleem! Dan komt de bezorger de volgende dag graag bij u terug. Dit staat op het kaartje vermeldt dat u van de bezorger in de brievenbus heeft ontvangen. U kunt de status van uw pakket ook vinden door op uw Track & Trace-link te klikken in de ontvangen verzendbevestiging. Na twee afleverpogingen wordt het pakket naar het dichtstbijzijnde PostNL punt geleverd, hierna heeft u uiterlijk twee weken de tijd om het pakket op te halen. 

Als uw pakket wordt bezorgd door Trunkrs en u bent niet thuis, dan probeert de bezorger uw pakket eerst bij de buren af te leveren. Zijn uw buren ook niet thuis? Geen probleem! Dan komt de bezorger de volgende dag graag bij u terug. Dit staat op het kaartje dat u van de bezorger in de brievenbus heeft ontvangen. U kunt de status van uw pakket ook vinden door op uw Track & Trace-code te klikken in de ontvangen verzendbevestiging.

Kan ik mijn bestelling buiten Nederland laten bezorgen?
Wij verzenden onze sieraden wereldwijd.
Let op: voor sommige landen bij een bestelwaarde onder de € 100 worden verzendkosten in rekening gebracht. Zie voor meer informatie het kopje verzendkosten onderaan de pagina.

Ik kan mijn bestelling niet vinden met mijn ontvangen Track & Trace code?
Wanneer u de status van de verzending van uw pakket wilt volgen, is dit mogelijk via de Track & Trace link van PostNL of Trunkrs. De link kunt u terugvinden in uw ontvangen verzendbevestiging. Krijgt u de melding te zien “Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie”, dan kan het zijn dat PostNL of Trunkrs uw pakket nog niet heeft verwerkt op het depot. U kunt de status van de verzending van uw pakket in dit geval de volgende werkdag opvragen.

Heeft u uw bestelling na twee werkdagen nog steeds niet ontvangen en ziet u nog steeds deze melding? Neemt u dan zo spoedig mogelijk contact op met ons klantenserviceteam. Zij helpen u graag verder!

Levertijden


Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Op werkdagen voor 15:00 besteld is morgen in huis door bezorgoptie PostNL, op ma t/m do voor 23:59 besteld is morgen in huis door bezorgoptie Trunkrs (avondlevering).

Let op: Tijdens de Sale periode worden de sieraden uit de Sale collectie geleverd in een luxe zijden pouch. Door drukte bij ons en bij onze vervoerders, kan het zijn dat de zending vertraging oploopt. Houd uw Track & Trace informatie in de gaten. Excuses voor eventuele ongemak.

Let op: Het is belangrijk dat als u wilt kiezen voor de optie 'voor 23:59 besteld morgen in huis', dat u kiest voor de bezorgoptie Trunkrs (avondlevering). Houdt er rekening mee dat Trunkrs helaas niet op de Waddeneilanden bezorgt, kies hiervoor altijd voor PostNL. Verder is het helaas met Trunkrs niet mogelijk om een kantooradres op te geven als afleveradres.

Bestelling geplaatst in Europa (buiten Nederland)
Alle bestellingen die worden geplaatst met verzending binnen Europa (buiten Nederland), kunt u verwachten binnen 2 tot 5 werkdagen.

Rest van de wereld
Alle bestellingen die zijn geplaatst met verzending buiten Europa, kunt u verwachten binnen 5 tot 10 werkdagen.

Als gevolg van de gestelde EU-sancties tegen Rusland kan TI SENTO - Milano momenteel geen pakketten naar Rusland verzenden.

Helaas is het voor TI SENTO - Milano op dit moment niet mogelijk pakketten te leveren aan Oekraïne.

Douanekosten
Als u bij TI SENTO – Milano een bestelling plaatst van buiten de Europese Unie, bent u mogelijk verantwoordelijk voor het betalen van inkomende invoerrechten en belastingen, die uw lokale douaneautoriteit passend acht. Elk land bepaalt de beoordeling van rechten en belastingen anders.
TI SENTO - Milano betaalt en vergoedt deze kosten niet.

Verzendkosten


Gratis verzending
 voor alle bestellingen naar de volgende landen: Nederland, België, Luxemburg, Duitsland, Frankrijk, Italië, Portugal en Ierland.

Gratis bezorging naar de "rest van de wereld" boven de € 100. 
Aan orders onder de € 100 zijn er vaste verzendkosten verbonden van € 15.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met ons klantenserviceteam.
We helpen u graag verder!

Bel: +31 (0)88-1342888 of stuur een e-mail: wecare@tisento-milano.com