Het is heel gemakkelijk om uw nieuwe TI SENTO sieraad te betalen.

Lees de details hieronder

Betaalmethoden


Wat zijn de beschikbare betaalmethoden?
De verschillende manieren om de betaling van uw online bestelling te voltooien zijn via:

  • iDEAL (alleen Nederlandse bankrekeningen)
  • Bancontact (alleen Belgische bankrekeningen)
  • Creditcard (American Express, Matercard en Visa)
  • PayPal
  • Klarna
  • VVV cadeaukaart
  • Digitale TI SENTO cadeaukaart.

iDEAL
U kunt als Nederlandse consument betalen met iDEAL. De volgende banken zijn hierbij aangesloten: 
ABN AMRO, ASN Bank, bunq, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, Revolut, SNS, Svenska Handelsbanken, Triodos Bank, Van Lanschot. iDEAL is veilig, snel en makkelijk!

Bancontact
U kunt als Belgische consument betalen met Bancontact. Dit is het online betaalsysteem ontwikkeld door de gezamenlijke banken in België. Dit zijn: Belfius, BNP Paribas, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank, VDK Spaarbank en Record Bank.

Creditcard
U kunt betalen met uw American Express, Visa en Mastercard creditcard. Tijdens de betaling wordt er gevraagd naar uw CVC code. Deze 3-cijferige code vindt u op de achterkant van uw creditcard. Deze code is een extra veiligheidscontrole.

PayPal
Als u kiest om via PayPal te betalen, wordt u tijdens het afrekenen direct doorgestuurd naar de website van PayPal. U kunt zich hier aanmelden voor een nieuw account of inloggen met uw bestaande PayPal gebruikersnaam om de betaling vervolgens te bevestigen. Vanuit TI SENTO ontvangt u na de betaling een orderbevestiging per e-mail.

Klarna (achteraf betalen)
U kunt achteraf betalen doormiddel van te kiezen voor onze betaalpartner KlarnaKlarna voert bij het bestellen een kredietcheck uit en stelt vast of/en voor welk bedrag u uw aankoop via deze optie kunt plaatsen. 
Zodra uw bestelling door ons wordt verzonden, ontvangt u per e-mail een digitale factuur vanuit Klarna. U heeft vervolgens 14 dagen de tijd om de factuur te betalen.

Heeft u vragen over de betaling van Klarna? Neemt u dan gerust contact op met Klarna via 020 808 2852. Meer informatie vindt u op www.klarna.com/nl/.  

Digitale TI SENTO cadeaukaart en vouchercodes
De digitale TI SENTO cadeaukaart en TI SENTO vouchercodes kunnen gebruikt worden als betaalmethoden tijdens de checkout. U kunt ook beide codes gebruiken, op één order. Op de checkout pagina ziet u rechts bovenin een vak met de woorden 'Cadeaubon of kortingscode'. Type hier uw code in en klik op 'Toepassen'. Als u graag meerdere codes wilt gebruiken, kunt u dit herhalen. (Let op: dit is niet geldig bij elke vouchercode, neem voor meer informatie contact op met ons klantenserviceteam). 

Overige cadeaukaarten
Buiten onze eigen digitale cadeaukaart, kunt u gebruik maken van de VVV cadeaukaart als betaalmethoden bij de checkout. U kunt hier uw kaartnummer en pincode invoeren. 

Let op: Bij beide cadeaukaarten mag het deel van de transactie niet hoger zijn dan €50,00, met uitzondering van de digitale TI SENTO cadeaukaart. Uiteraard kunt u het resterende deel van de transactie betalen met een van de andere betaalmogelijkheden. 

Factuur & financiële details

 
Kan ik de factuur van mijn geplaatste bestelling opnieuw opvragen?
Dit is uiteraard mogelijk. Neemt u hiervoor contact op met ons klantenserviceteam voor een kopie van uw factuur, zij zullen vervolgens de gevraagde factuur naar u toesturen per e-mail.


De factuur van mijn bestelling klopt niet, hoe kan ik dit oplossen?
Wanneer u een incorrecte factuur heeft ontvangen, neemt u dan zo spoedig mogelijk contact op met ons klantenserviceteam. Wij vragen u hierbij de des betreffende factuur mee te sturen zodat wij alle gegevens bij de hand hebben. Heeft u liever telefonisch contact over uw facturen en/of financiële details?
Dan willen wij u ook vragen om uw gegevens zoals uw ordernummer en/of factuurnummer bij de hand te houden.

Alle genoemde prijzen op de factuur en webshop zijn inclusief BTW.

Terugbetalingen

 
Binnen wat voor termijn kan ik mijn aankoopbedrag retour ontvangen?
Wij streven ernaar om alle retouren na ontvangst binnen 14 dagen te verwerken. Het aankoopbedrag wordt op dezelfde manier terugbetaald als de manier waarmee u uw bestelling heeft betaald. Zodra het bedrag aan u is teruggestort, ontvangt u een terugbetaalbevestiging per e-mail.

Heeft u na 14 dagen nadat u uw product retour heeft gestuurd en uw retour is ontvangen door TI SENTO nog geen terugbetaalbevestiging ontvangen?

Neemt u dan contact op met ons klantenserviceteam!

Binnen welke termijn kan ik mijn product retourneren?
Bij de TI SENTO webstore heeft u een bedenktijd van 30 dagen, na ontvangst van uw bestelling.

Kan ik gebruikmaken van het herroepingsrecht?
Indien u gebruik wilt maken van uw herroepingsrecht, moet u het product in de originele staat (ongedragen en het product label nog bevestigd), in de originele verpakking (indien mogelijk) aan ons retourneren. Zorg ervoor dat u het complete product, met alle accessoires en toebehoren retourneert. Als er iets ontbreekt kan TI SENTO eventuele kosten bij u in rekening brengen.

U kunt hier het Europees modelformulier voor herroeping printen.

Ik heb nog geen terugbetaling mogen ontvangen van mijn retour
Heeft u producten retour gestuurd maar is de gestelde termijn van 14 dagen na herroeping voor terugbetaling inmiddels verstreken? Neemt u dan contact op met ons klantenserviceteam.

Mijn terugbetaling komt niet overeen met wat ik heb teruggestuurd
Wanneer u een terugbetaling heeft ontvangen wat niet klopt, neemt u dan contact op met ons klantenserviceteam.
Wij willen u vriendelijk verzoeken uw bestelgegevens bij de hand te houden zodat wij u sneller volledig van dienst kunnen zijn. 

Heeft u nog vragen? Neemt u dan contact op met ons klantenserviceteam.
We helpen u graag verder!

Bel: +31 (0)88-1342888 of stuur een e-mail: wecare@tisento-milano.com