Het is heel gemakkelijk om je TI SENTO- Milano juweel te betalen.

Lees de details hieronder

Betaalmethoden

Wat zijn de beschikbare betaalmethoden?
De verschillende manieren om de betaling van uw bestelling te voltooien zijn via iDeal, Klarna (achteraf betalen), Creditcard(VISA, MasterCard of American Express), Paypal of gebruik onze TI SENTO - Milano giftcard.

Kan ik mijn bestelling ook achteraf betalen?
Ja, U kunt achteraf betalen via onze betaalpartner Klarna. Zodra het pakket door ons wordt verzonden, ontvangt u per e-mail een digitale factuur van Klarna. U hebt vervolgens 14 dagen de tijd om de factuur te betalen. Via Mijn Klarna heeft u een volledig overzicht van de factuur of de betaling. https://my.klarna.com/nl/nl/login

Heeft u vragen over de betaling van Klarna? Neem dan gerust contact op met Klarna via 020-8082852 of chat via klarna.nl/klantenservice. Meer informatie vind u op www.klarna.nl.

iDEAL
De volgende banken zijn hierbij bijvoorbeeld aangesloten: ABN AMRO, ING, Rabobank, ASN Bank, RegioBank, Van Lanschot Bankiers of SNS Bank. iDEAL is veilig, snel en makkelijk!

Achteraf betalen via Klarna
U kunt achteraf betalen via onze betaalpartner Klarna. Klarna voert bij het bestellen een kredietcheck uit en stelt vast of en voor welk bedrag u uw aankoop via deze optie kan doen. Zodra het pakket door ons wordt verzonden, ontvangt u per e-mail een digitale factuur van Klarna.

Creditcard
U kunt betalen met uw Visa en Mastercard creditcard. Tijdens de betaling wordt er gevraagd naar uw CVC code. Deze 3-cijferige code vindt u op de achterkant van uw creditcard, het zijn de laatste 3 cijfers. Deze code is een extra veiligheidscontrole.

PayPal
Als u kiest om via PayPal te betalen, wordt u na het bestellen direct doorgestuurd naar de website van PayPal. U kunt u hier aanmelden voor een nieuwe account of inloggen met uw bestaande PayPal gebruiksnaam en de betaling bevestigen. Van ons ontvangt u na de betaling een orderbevestiging.

TI SENTO - Milano Giftcard en vouchercodes
TI SENTO - Milano giftcards en vouchercodes kunnen gebruikt worden als betaalmethoden bij de checkout. U kunt ook beide codes gebruiken, op één order. Op de check out pagina ziet u rechtsboven een vak met de woorden "Giftcard of discount code". Type hier uw code in en klik op "toevoegen". Als u graag meerdere codes wilt gebruiken, kunt u dit herhalen. (Let op: dit is niet geldig bij elke vouchercode, bekijk hiervoor de actievoorwaarden)

Factuur & financiële details

Kan ik een reeds verzonden factuur nog eens opvragen?
Wilt u graag nog eens uw factuur inzien, die u ontving bij het bevestigen van de bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice voor een kopie van uw factuur.

De factuur die ik heb ontvangen klopt niet, wat moet ik doen?
Wanneer u een factuur hebt ontvangen die niet klopt, neem dan contact op met onze klantenservice. Wanneer u dit per e-mail doet, willen wij u vragen de betreffende factuur mee te sturen zodat we alle gegevens bij de hand hebben. Heeft u liever telefonisch contact over uw facturen en/of financiële details willen wij u ook vragen gegevens als ordernummer en/of factuurnummer bij de hand te hebben.

Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw.

Terugbetaald worden

Hoe snel wordt ik terugbetaald na retourneren?
Op het moment dat wij uw retourzending hebben ontvangen, krijgt u van ons een ontvangstbevestiging. Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd.

Het aankoopbedrag wordt terugbetaald met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de aankoop heeft gedaan (voor zover technische mogelijk).

Binnen welke termijn kan ik een artikel retourneren?
Bij de TI SENTO – Milano webstore heeft u een retour termijn van 30 dagen, na ontvangst van het pakket. 

Kan ik gebruikmaken van het herroepingsrecht?
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden (indien redelijkerwijs mogelijk). Retouren waar accessoires ontbreken of waar de verpakking niet bij zit kunnen wij helaas niet accepteren. Het is dan ook van belang dat u bij het retourneren controleert of u het volledig terugstuurt.

U kunt hier het Europees modelformulier voor herroeping printen.

Ik heb nog geen terugbetaling ontvangen, wat nu?
Heeft u artikelen retour gestuurd of geannuleerd maar is de gestelde termijn van 7 werkdagen voor terugbetaling inmiddels verstreken? Neemt u dan contact op met onze klantenservice.

Mijn terugbetaling klopt niet, wat nu?
Wanneer u een terugbetaling heeft ontvangen die niet klopt, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij willen u vriendelijk verzoeken alle gegevens bij de hand te houden zodat wij u sneller volledig van dienst kunnen zijn.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met ons customer service team.
Zij helpen u graag verder.

Bel: +31 (0)88-1342888 of e-mail wecare@tisento-milano.com