FAQ - Veelgestelde vragen
Ontdek antwoorden op veelgestelde vragen over onze TI SENTO sieraden, materialen, bestelproces, verzending en retourneren.
Bestellen
Stap 1: Nadat je een sieraad hebt geselecteerd wat je wilt bestellen, kan je het sieraad aan je winkelwagen toevoegen.
Stap 2: Klik rechtsboven op je winkelmand en vervolgens op ‘Ga verder’.
Stap 3: Vul je persoonlijke gegevens in en controleer deze zorgvuldig. Heb je een TI SENTO account? Dan kan je inloggen met het e-mailadres van je account en verschijnen je bestelgegevens automatisch.
Stap 4: Kies de gewenste bezorgoptie.
Stap 5: Kies een gewenste betaalmethode. Je hebt hierbij de keuze uit verschillende betaalmethodes zoals onder andere iDeal of een TI SENTO giftcard. Nadat de betaling succesvol is afgerond is je bestelling geplaatst!
Hiervan ontvang je op het gekozen e-mailadres een orderbevestiging met hierin een overzicht van jouw bestelling.
Wanneer je een bestelling hebt geplaatst bij TI SENTO, is het achteraf niet meer mogelijk om deze te wijzigen of te annuleren.
Daarom is het belangrijk dat je jouw bestelling en de bestelgegevens altijd goed controleert voordat je jouw bestelling definitief plaatst.
Als je iemand wilt verrassen met een mooi cadeau van TI SENTO, dan kan je bij het plaatsen van je bestelling een alternatief bezorgadres opgeven.
De prijzen van de bestelde sieraden worden niet vermeldt op de meegestuurde pakbon bij de bestelling.
Alle sieraden worden verzonden in de gratis luxe TI SENTO cadeauverpakking.
Sieraden besteld tijdens de SALE worden standaard in een verzenddoos verzonden wat door de brievenbus past (behalve bestellingen geplaatst tijdens LINDA.koopzondag).
Het is mogelijk om tijdens de sale tegenbetaling van € 2,95 een luxe cadeauverpakking te selecteren in de winkelwagen.
Mocht je een niet SALE sieraad bestellen en een sieraad wat wel in de SALE is dan wordt de bestelling automatisch in de gratis luxe cadeauverpakking verzonden.
Betalen
Op de TI SENTO online webshop kan je met de volgende betaalmethoden betalen:
- iDEAL (alleen Nederlandse bankrekeningen)
- Bancontact (alleen Belgische bankrekeningen)
- Creditcard (American Express, Matercard en Visa)
- PayPal
- Klarna
- VVV-cadeaukaart
- (Digitale) TI SENTO cadeaukaart.
- Apple Pay.
Heb je een kortingscode via TI SENTO ontvangen? Dan kan je de code toepassen in de check-out. In de check-out kan je de code invullen bij 'Giftcard of kortingscode' en klik vervolgens op toepassen.
Hierna wordt de korting verrekend over alle items op onze webshop met uitzondering van de (fysieke) TI SENTO giftcard.
Hou er rekening mee dat de kortingscodes niet geldig zijn in combinatie met andere kortingscodes.
De digitale en fysieke giftcard code van TI SENTO kan in de check-out ingevuld worden.
In de check-out kan je de code invullen bij 'Giftcard of kortingscode' en klik vervolgens op toepassen.
Heb je een digitale of een fysieke giftcard van TI SENTO en wil je hiervan graag je saldo inzien?
Neem dan contact op met een van onze Jewellery Advisors via wecare@tisento-milano.com.
Vergeet hierbij niet je ontvangen giftcard code te vermelden.
Bezorgen
Afhankelijk van het bestelbedrag en de bestemming van je bestelling, kan de verzending gratis zijn.
- Gratis verzending voor bestellingen vanaf €50 naar Nederland, België, Luxemburg en Duitsland
- Gratis verzending bij bestellingen vanaf €100 naar andere landen binnen de Europese Unie
- Gratis verzending bij bestellingen vanaf €100 buiten de Europese Unie (wereldwijd) bij bestellingen onder dit bedrag zijn de verzendkosten standaard €15,-.
Land | Verzendkosten | Vervoerder | Gratis verzending vanaf |
Nederland | €3,95 | PostNL | €50,- |
Nederland | €3,95 | Trunkrs (avondlevering) | €50,- |
België | €3,95 | PostNL internationaal | €50,- |
Luxemburg | €3,95 | PostNL internationaal | €50,- |
Duitsland | €3,95 | PostNL internationaal | €50,- |
Land | Verzendkosten | Vervoerder | Gratis verzending vanaf |
Bulgarije | €6,95 | Deutsche Post | €100,- |
Cyprus | €6,95 | PostNL internationaal | €100,- |
Denemarken | €6,95 | Deutsche Post | €100,- |
Estland | €6,95 | Deutsche Post | €100,- |
Finland | €6,95 | Deutsche Post | €100,- |
Frankrijk | €6,95 | Deutsche Post | €100,- |
Griekenland | €6,95 | Deutsche Post | €100,- |
Hongarije | €6,95 | PostNL internationaal | €100,- |
Ierland | €6,95 | PostNL internationaal | €100,- |
Italië | €6,95 | PostNL internationaal | €100,- |
Kroatië | €6,95 | Deutsche Post | €100,- |
Letland | €6,95 | PostNL internationaal | €100,- |
Litouwen | €6,95 | PostNL internationaal | €100,- |
Malta | €6,95 | Deutsche Post | €100,- |
Oostenrijk | €6,95 | PostNL internationaal | €100,- |
Polen | €6,95 | PostNL internationaal | €100,- |
Portugal | €6,95 | PostNL internationaal | €100,- |
Roemenië | €6,95 | Deutsche Post | €100,- |
Slovenië | €6,95 | Deutsche Post | €100,- |
Slowakije | €6,95 | PostNL internationaal | €100,- |
Spanje | €6,95 | PostNL internationaal | €100,- |
Zweden | €6,95 | Deutsche Post | €100,- |
Zwitserland | €15,- | Deutsche Post | €100,- |
Verenigd Koninkrijk | €6,95 | FedEx | €100,- |
Land | Verzendkosten | Vervoerder | Gratis verzending vanaf |
Alle landen buiten EU | €15,- | PostNL internationaal | €100,- |
Levertijden
In het onderstaande overzicht kan je per land de levertijd vinden.
Land |
Levertijd (werkdagen) |
Vervoerder |
Nederland | 1* | PostNL* of Trunkrs* |
België | 2 | PostNL International |
Duitsland | 3 | PostNL International |
Frankrijk | 3 - 4 | Deutsche Post |
Luxemburg | 3 | PostNL International |
Oostenrijk | 5 | PostNL International |
Verenigd Koninkrijk | 4 - 7 | Deutsche Post |
Ierland | 3-6 | Deutsche Post |
Italië (exclusief San Marino en Vaticaanstad) |
4-7 | PostNL International |
Portugal | 4-6 | PostNL International |
Spanje (incl. Balearen, excl. Canarische eilanden) |
4-6 | PostNL International |
Tsjechië | 4-6 | PostNL International |
De levertijd is een schatting en kunnen wij niet garanderen.
*Op werkdagen voor 15:00 besteld is morgen in huis door bezorgoptie PostNL, op ma t/m do voor 23:59 besteld is morgen in huis door bezorgoptie Trunkrs (avondlevering).
Let op: Het is belangrijk dat als u wilt kiezen voor de optie 'voor 23:59 besteld morgen in huis', dat u kiest voor de bezorgoptie Trunkrs (avondlevering). Houdt er rekening mee dat Trunkrs helaas niet op de Waddeneilanden bezorgt, kies hiervoor altijd voor PostNL. Verder is het helaas met Trunkrs niet mogelijk om een kantooradres op te geven als afleveradres.
Je kunt kiezen voor PostNL of Trunkrs (avondlevering). De gewenste bezorgoptie kan je selecteren bij de verzendwijze tijdens het afronden van jouw bestelling.
Op werkdagen voor 15:00 besteld is morgen in huis door bezorgoptie PostNL.
Op ma t/m do voor 23:59 besteld is morgen in huis door bezorgoptie Trunkrs (avondlevering).
Let op: Het is belangrijk dat als je wilt kiezen voor de optie 'voor 23:59 besteld morgen in huis', dat je kiest voor de bezorgoptie Trunkrs (avondlevering). Houdt er rekening mee dat Trunkrs helaas niet op de Waddeneilanden bezorgt, kies hiervoor altijd voor PostNL. Verder is het helaas met Trunkrs niet mogelijk om een kantooradres op te geven als afleveradres.
Als je bij TI SENTO een bestelling plaatst van buiten de Europese Unie, ben je mogelijk verantwoordelijk voor het betalen van inkomende invoerrechten en belastingen, die de lokale douaneautoriteit passend acht. Elk land bepaalt de beoordeling van rechten en belastingen anders.
TI SENTO betaalt en vergoedt deze kosten niet.
Ja, we bieden deze optie. Je kunt een alternatief afleveradres toevoegen in de stap Verzendmethode.
Wanneer jouw bestelling verzonden is vanuit TI SENTO ontvang je een verzendbevestiging.
Hierin staat de Track & Trace link van de door jou gekozen vervoerder.
Krijg je nog geen actuele informatie te zien over de verwachte levering? Dan kan het zijn dat PostNL of Trunkrs jouw pakket nog niet heeft verwerkt op het depot. Je kan de status van de verzending van jouw pakket in dit geval het beste de volgende dag nogmaals bekijken.
Heb je jouw bestelling na twee werkdagen nog steeds niet ontvangen en zie je nog steeds geen actuele levertijd? Neem dan zo spoedig mogelijk contact op met een van de Jewellery Advisors via wecare@tisento-milano.com.
Zij helpen je graag verder!
Als je pakket wordt bezorgd door PostNL en je bent niet thuis, dan probeert de bezorger je pakket eerst bij de buren af te leveren. Zijn je buren ook niet thuis?
Geen probleem! Dan komt de bezorger de volgende dag graag bij je terug. Je kan de status van jouw pakket vinden door op de Track & Trace link te klikken in de ontvangen verzendbevestiging. Na twee afleverpogingen wordt het pakket naar het dichtstbijzijnde PostNL punt geleverd, hierna heb je uiterlijk twee weken de tijd om het pakket op te halen.
Als je pakket wordt bezorgd door Trunkrs en je bent niet thuis, dan probeert de bezorger je pakket eerst bij de buren af te leveren.
Zijn je buren ook niet thuis? Geen probleem! Dan komt de bezorger de volgende dag graag bij je terug. Je kan de status van jouw pakket vinden door op de Track & Trace link te klikken in de ontvangen verzendbevestiging.
Sieraden besteld tijdens de SALE worden standaard in een verzenddoos verzonden wat door de brievenbus past (behalve bestellingen geplaatst tijdens Linda.Koopzondag).
Het is mogelijk om tijdens de sale tegen betaling van € 2,95 een luxe cadeauverpakking te selecteren in de winkelwagen.
Mocht je een niet SALE sieraad bestellen en een sieraad wat wel in de SALE is dan wordt de bestelling automatisch in de gratis luxe cadeauverpakking verzonden.
Retourneren & Omruilen
TI SENTO hanteert een retourtermijn van 30 dagen, met uitzondering van de (digitale) giftcards. Dit gaat in nadat je jouw bestelling hebt ontvangen.
Als je je sieraad wilt retourneren, moet je het sieraad binnen 30 dagen retourneren. Bewaar het door jou betaalde retourbewijs goed totdat wij jouw retour hebben verwerkt.
Je retour kun je aanmelden via het retourportaal.
Graag retourzendingen inclusief het originele retourformulier, dat bij jouw bestelling werd meegeleverd, retourneren.
Je moet je retourpakket zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 14 dagen nadat je ons hebt laten weten dat je de overeenkomst wilt herroepen, naar ons terugsturen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de periode van 14 dagen voorbij is.
Ja, aan het retour sturen van je TI SENTO sieraad zijn altijd retourkosten verbonden. Via ons retourportaal kun je je retour aanmelden en een vervoerder naar keuze selecteren. De retourkosten kunnen verschillen per gekozen vervoerder.
Voor elke TI SENTO-bestelling geldt een bedenktijd van 30 dagen.
Hoe retourneer of ruil je jouw bestelling? Volg eenvoudig de onderstaande stappen!
1. Registreer jouw retour of omruiling
Registreer de artikelen die je wilt retourneren of ruilen door te gaan naar de retourportaal.
Voer hier je bestelnummer en e-mailadres in. Selecteer het artikel of de artikelen die je wilt retourneren of ruilen en kies de meest relevante reden. Als je kiest voor retourneren, selecteer dan de retourmethode van je voorkeur en betaal het retourlabel.
Wil je je sieraad ruilen? Selecteer vervolgens het sieraad en de gewenste maat. Let op: ruilen is alleen mogelijk voor ringen en armbanden die verkrijgbaar zijn in meerdere maten.
2. Je sieraden (opnieuw) inpakken
Pak de sieraden die u wilt retourneren of ruilen opnieuw in hun oorspronkelijke verpakking samen met de originele pakbon in. Zorg ervoor dat de sieraden ongedragen zijn, dat het productlabel er nog aan zit en dat ze in de originele verpakking zitten. Heb je het label al verwijderd?
Helaas betekent dit dat uw sieraad niet voldoet aan onze algemene voorwaarden en daarom niet geretourneerd of geruild kan worden. Zorg ervoor dat u onze algemene voorwaarden leest voordat u uw sieraad uitpakt!
3. Sieraden terugsturen
Retourneer je retour of omruiling pakket bij het door jou gekozen afgiftepunt.
4. Terugbetaling of omruiling
Zodra het sieraad dat je wilt retourneren of ruilen ons warehouse bereikt, duurt het ongeveer 14 dagen om te worden verwerkt. Je wordt per e-mail op de hoogte gesteld zodra jouw verzoek succesvol is verwerkt. Het verwerken van de terugbetaling duurt momenteel na bevestiging 10 werkdagen.
Zorg ervoor dat je de bevestiging van jouw retourzending of omruiling bewaart totdat je verzoek met succes is verwerkt en je jouw terugbetaling of omruiling hebt ontvangen. Bij retourzendingen wordt het retourbedrag terugbetaald via de oorspronkelijke betaalmethode.
Het spijt ons te horen dat je sieraad kapot is aangekomen. Dit lossen we graag voor je op!
Volg de onderstaande stappen zodat we je zo snel mogelijk een passende oplossing kunnen bieden:
Contact: Neem zo spoedig mogelijk na ontvangst van je bestelling contact op met een van onze Customer Care specialists via wecare@tisento-milano.com
Stuur een foto: Maak duidelijke foto's van het beschadigde sieraad en de verpakking. Dit helpt ons om de schade beter te beoordelen.
Bewaar het sieraad: Bewaar het sieraad en de originele verpakking totdat je verdere instructies van ons ontvangt.
Verzendinstructies: een van onze Customer Care specialists zal je voorzien van verzendinstructies voor het retourneren van het beschadigde sieraad.
Vervanging of terugbetaling: Na ontvangst en inspectie van het beschadigde sieraad zullen we je een vervanging sturen of een volledige terugbetaling verwerken, afhankelijk van jouw voorkeur.
Dit is mogelijk voor ringen en armbanden die beschikbaar zijn in meerdere maten.
Registreer de sieraden die je wilt omruilen door te gaan naar de retourportal.
De verwerking van terugbetalingen kan momenteel tot 10 werkdagen duren. Wij begrijpen dat dit langer is dan u gewend bent en bieden onze excuses aan voor het ongemak. Mocht u na deze periode nog geen terugbetaling hebben ontvangen, neem dan gerust contact met ons op via wecare@tisento-milano.com.
Op het moment dat wij jouw retourzending hebben ontvangen, krijg je vanuit ons een ontvangstbevestiging per e-mail (mits je de originele retoursticker hebt geplaatst op de verzenddoos, wat bevestigd is op de meegeleverde pakbon).
Het retourbedrag wordt terugbetaald met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je jouw aankoop hebt betaald.
Let op: Heb je betaald met een VVV-cadeaukaart? Dan wordt bij de terugbetaling de VVV cadeaukaart omgezet in een TI SENTO digitale Giftcard.
De giftcard ontvang je per e-mail en is alleen te besteden op de webshop van TI SENTO.
Garantie & Reparaties
De garantie op de producten van TI SENTO geldt voor 24 maanden vanaf de aankoopdatum op fabricagefouten. Dit is een extra garantie vanuit TI SENTO, welke geen afbreuk doet aan de wettelijke garantie.
Voor schade en/of defecten die het gevolg zijn van normale slijtage geldt een garantieperiode van 6 maanden.
Jouw TI SENTO product wordt kosteloos vervangen (mits het product op voorraad is), voor zover het gebrek binnen de garantievoorwaarden valt. Neem hiervoor contact op met een van onze Care Specialisten via wecare@tisento-milano.com.
Oneigenlijk gebruik, het uit elkaar halen of het repareren door andere personen/partijen dan geautoriseerde TI SENTO specialisten vallen niet onder deze garantie. De garantie komt dan te vervallen.
Mocht jouw product kapot zijn gegaan binnen de garantievoorwaarden, dan wordt jouw product omgeruild voor een nieuw product (mits het product op voorraad is). Hieraan zijn geen kosten verbonden.
Als jouw product binnen de garantie niet omgeruild kan worden, omdat het product bijvoorbeeld niet meer op voorraad is. Dan neemt een van de Care Specialisten contact met je op. Om een passende oplossing te bieden.
Wat vervelend dat je sieraad kapot is gegaan! Dat is uiteraard niet de bedoeling en dit lossen wij graag voor je op.
Stuur een e-mail met een foto van je kapotte sieraad en je ordernummer naar wecare@tisento-milano.com. En een van de Customer Care Specialisten helpt je graag verder!
Is je sieraad binnen de garantietermijn kapot gegaan?
Indien het sieraad op voorraad is zullen wij het sieraad vervangen.
Binnen de garantievoorwaarden zullen aan deze omruiling geen kosten verbonden zijn.
Wanneer het niet mogelijk is om het sieraad om te ruilen, omdat het sieraad niet meer op voorraad is. Dan zullen wij een zo passend mogelijke oplossing aanbieden.
Is je sieraad buiten de garantietermijn kapot gegaan?
Dan zijn er aan de reparatie of vervanging altijd kosten verbonden. Voor meer informatie betreft de kosten en de reparatie aanvraag kan je terecht bij een van de Customer Care Specialisten via wecare@tisento-milano.com.
Heb je het sieraad niet online via www.tisento-milano.nl gekocht? Dan kan je voor service terecht bij het desbetreffende TI SENTO verkooppunt, waar je het sieraad hebt gekocht.
Nee. De garantie gaat in vanaf het moment dat je sieraad bij je wordt bezorgd en gaat niet na een reparatie opnieuw in.
Het is mogelijk om losse poussettes te bestellen, deze kan je bestellen door contact op te nemen met een van de Jewellery Advisors via wecare@tisento-milano.com.
Dit geldt alleen voor oorbellen die via www.tisento-milano.nl zijn gekocht. Bij het bestellen van de poussettes zal gevraagd worden naar de gegevens van je originele order.
Het is mogelijk om een half paar oorsieraad bij te bestellen als je een van je TI SENTO oorbellen of een van je oorbedels verloren bent.
Neem hiervoor contact op met een van onze Jewellery Advisors (wecare@tisento-milano.com).
Bij het bestellen van een half paar zal gevraagd worden naar de gegevens van jouw originele order.
Materialen & Onderhoud
Alle TI SENTO sieraden zijn vervaardigd van de hoogste kwaliteit 925 sterling zilver en zijn met de grootste zorg voor jou gemaakt.
Alle TI SENTO sieraden zijn geplatineerd, wat het zilver een extra glans geeft. Daarnaast biedt de platina laag extra bescherming aan de sieraden en helpt het tegen de natuurlijke verkleuring van zilveren sieraden.
Om jouw TI SENTO sieraden in een zo goed mogelijke conditie te houden zijn er een aantal dingen waar je rekening mee moet houden:
- De originele verpakking van TI SENTO is uitermate geschikt om jouw sieraden in te bewaren nadat je deze gedragen hebt. Wil je het niet daarin bewaren? Zorg dan dat je jouw TI SENTO sieraden ergens bewaart waar ze niet kunnen krassen. Denk er bijvoorbeeld ook aan dat de sieraden niet tegen elkaar moeten krassen.
- Poets jouw TI SENTO sieraden regelmatig op met een zachte doek, schoonmaken kan met een zachte tandenborstel, water en een klein beetje mild afwasmiddel. Na het poetsen de sieraden goed afspoelen met water en droogmaken met een zachte doek. Reinig uw sieraden nooit met chemicaliën of een harde poetsdoek.
- Verkleuring van het zilver wordt in zekere mate bepaald door het type huid waarop het sieraad gedragen wordt en het gebruik van cosmetica. Het is raadzaam om te wachten met het dragen van de sieraden tot alle lotions zijn opgenomen in de huid en pas nadat parfum is opgespoten op de huid.
- Sieraden kunnen het best bij water vandaan gehouden worden. Daarom adviseren wij de sieraden af te doen voor het sporten, zwemmen, gebruik van parfum, haarlak, zeep en lotion.
- Om het breken van het sieraad te voorkomen kun je het best de sieraden pas om doen na het aankleden en deze weer af doen voor het uitkleden.
- Draag de TI SENTO sieraden niet tijdens zware werkzaamheden en vermijd contact met harde oppervlakken om krassen of beschadigingen te voorkomen.
Dergelijke beschadigingen vallen niet onder de uitgebreide garantie van TI SENTO.
ZILVER
Elk TI SENTO sieraad is vervaardigd van hoogwaardig 925 sterling zilver, een kostbare legering van 92,5% zilver en 7,5% andere metalen. Deze combinatie maakt ons zilver sterker en duurzamer zonder afbreuk te doen aan de glans.
GOLD PLATING
Sommige van onze juwelen zijn verguld met geelgoud. We gebruiken zware vergulding om de duurzaamheid en schittering van al onze juwelen te garanderen. Onze juwelen dragen een laag van maar liefst 3 micron goud, de hoogste standaard in vergulding. Bij TI SENTO, een zilveren sieradenmerk, wordt gold plating ingezet als een design element.
PLATINA PLATING
Om onze zilveren sieraden nog meer te laten stralen, krijgen ze allemaal een verfijnde afwerking met platina. Platina, een edelmetaal uit de platina-familie, dient niet alleen als bescherming tegen krassen en aantasting, maar voegt ook een extra schittering toe aan elk stuk. Soms gebruiken we zelfs zwarte platina om het ontwerp nog krachtiger te maken.
Reviews & Actievoorwaarden
De reviews die op tisento-milano.nl worden getoond zijn door Judgeme verzameld en gecontroleerd op echtheid. Alle verzamelde reviews zijn afkomstig van consumenten die bij TI SENTO een aankoop heeft gedaan. Als dit niet het geval is, bijvoorbeeld omdat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan blijkt dit duidelijk uit de review.
De geschreven reviews worden getoond onder de producten van de des betreffende review.
Nepreviews worden door ons verwijderd. Meer informatie hierover vind je op de reviewpagina van Judgeme.
- TI SENTO behoudt zich het recht om de actievoorwaarden tussentijds te wijzigen en/of de actie voortijdig te beëindigen.
- TI SENTO is ten allen tijden gerechtigd deze voorwaarden te wijzigen zonder eerdere aankondiging vooraf of nadere kennisgeving achteraf.
- Kortingen kunnen niet worden verrekend op reeds geplaatste bestellingen.
- Wanneer je een artikel hebt besteld en deze later in de sale komt, kunnen wij de korting helaas niet meer met terugwerkende kracht verrekenen.
- Tijdens stapelkortingen heb je op het moment dat je een artikel retourneert geen recht meer op de (volledige) stapelkorting (dit houdt in dat het aankoopbedrag wordt verrekend naar het percentage korting van de producten die je behoudt).
- Het is mogelijk om digitale cadeau kaarten of een ontvangen kortingscode toe te passen op je bestelling tijdens de sale periode.
- Tijdens een sale of tijdens acties kan de verwerking en levering van je bestelling wat langer duren dan dat je van ons gewend bent.
- Tijdens de sale-periode worden de sieraden uit de sale-collectie geleverd in een luxe zijden pouch en als brievenbuspakket verzonden.
- Op de actie en voorwaarden is het Nederlands recht van toepassing.
Heb je via de e-mail een kortingscode vanuit TI SENTO ontvangen? Houd rekening met de volgende voorwaarden:
- Je ontvangen kortingscode is voor een bepaalde periode geldig. De periode waarin je kortingscode geldig is vind je in de e-mail waar de kortingscode in staat.
- Kortingscodes zijn toepasbaar vanaf een minimumbestelbedrag van €49.
- Er is één kortingscode per bestelling mogelijk.
- Het is mogelijk om je ontvangen kortingscode te combineren met een sale item.
- Kortingscodes zijn alleen online toepasbaar op de webshop van TI SENTO.
- Heb je je eerder voor onze nieuwsbrief ingeschreven en de introductiekorting toegepast? Dan is het helaas niet mogelijk om nogmaals de kortingscode te ontvangen.
• De SALE loopt van 26 december. Kortingen oplopend tot 50% op een geselecteerde SALE collectie. Zolang de voorraad strekt.
• Alle bestelde SALE sieraden worden verzonden in een luxe zijden pouche en als een brievenbuspakket verstuurd.
• Het is mogelijk om tegenbetaling van € 2,95 een luxe cadeauverpakking te selecteren in de winkelwagen. Mocht u een niet sale sieraad bestellen en een sale sieraad dan wordt de bestelling automatisch in de luxe cadeauverpakking verzonden.
Contact
Onze Customer Care Specialists helpen je graag van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 - 17:00 (CET).
Let op:
Op 24 en 31 december zijn wij bereikbaar tot 15:30.
Op 25 en 26 december zijn wij gesloten in verband met Kerst.
Op 01 januari zijn wij gesloten in verband met Nieuwjaarsdag.
Wij zijn telefonisch bereikbaar op:
+31 (0)88-1342888
Of stuur ons een e-mail:
wecare@tisento-milano.com
NIEUWSBRIEF
Meld je aan voor onze nieuwsbrief en blijf als eerste op de hoogte van exclusieve aanbiedingen, product lanceringen en meer.